Pagina's

woensdag 26 oktober 2016

Gefeliciteerd

Vandaag eens een hele andere verjaardagskaart dan dat ik normaal maak.




Ben een beetje aan het experimenteren met inkt en handlettering. Door een beetje te kijken wat Karin Joan allemaal maakt, is dit kaartje tot stand gekomen. Er zijn aardig wat proefstukjes aan voorafgegaan, kan ik je vertellen. Wat het handlettering betreft, dat heb ik nog even met stempels gedaan, ben nog niet zo ver dat ik zelf zulke mooi letters maak, moet nog veel oefenen.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kaart wit 15 x 15 cm
  • Kaartkarton zwart
  • Distress Ink Picked Raspberry & Spiced Marmelade
  • Clear stamp Els BrigĂ© "Gefeliciteerd met je verjaardag"
  • Clear stamps EC0138 Eline's words (alleen de inktvlekjes)
  • Colleactables COL1375 (alleen de inktvlek)
  • Craftable CR1359 basic passe-partout
  • Hoekpons
  • Pailletten
  • Naaigaren
Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart Patricia...zo mooi die tekst ...prachtige handlettering...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen