Pagina's

woensdag 5 oktober 2016

It's a girl

Alweer 2 weken geleden is een collega van mij de trotse vader geworden van een dochter. Natuurlijk heb ik hiervoor een kaartje voor gemaakt.



Ik had het kaartje al een tijdje van te voren klaar op de tekst en het plaatje rechts na, want ze wisten nog niet wat het ging worden. Daarom is het kaartje dit keer eens niet in het roze, maar in het geel/groen, dat paste bovendien prima bij de plaatjes van het knipvel.




Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kant en klare kaart DS2522
  • Designscrappapier (weet helaas het merk niet meer )
  • Houten figuurtjes
  • Creatables LR0305 Voetjes
  • Clear stamps EC0138 Eline's Words
  • Clear stamps 6410/0034 Alphabet
  • Knipvel AK0053 Eline's Romantic Nursery


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. heel mooi! Ik vind het zelf vaak moeilijk om zulke kaarten op te vullen, hier picobello!
    groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen