Pagina's

dinsdag 26 februari 2019

Huisje boompje beestje

Vandaag een verhuiskaart om te laten zien.



Onlangs zijn vrienden van mij verhuisd en daar heb ik deze top-vouwkaart voor gemaakt. Voor het huis heb ik designpapier met houtdesign gebruikt. Dit papier hebt ik ook nog een beetje bewerkt met Distress ink 'Walnut Stain". De achtergrond heb ik gemaakt met salty ocean, peeled paint en forest moss. De sleutels heb ik bewerkt met embellishment mousse.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15x15 cm wit
  • Clear stamps CS1004 "Droomhuis"
  • Craftable CR1217 'Scandinavian house"
  • Clear stamps PL1505 "Actief (t)huis"
  • JU0934 Tiara kant (gordijntjes)
  • Creatable LR0204 "Grass"(vogeltje)
  • Creatable LR0205 "Fence"(vogeltjes)
  • Creatable LR0523 "Sleutel"
  • Creatable LR0261 "Topirary"
  • 6002/0199 "Wolken"
  • Cijferpons
  • Houten embellisments (bloembakjes)

Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten