Pagina's

zondag 10 februari 2019

Van harte

Na al die kerstkaarten laat ik vandaag een verjaardagskaart zien.



Ik wilde eerst een ander modelkaart maken, maar het papier waarmee ik persé wilde werken was net te klein voor de mal (net geen A4 formaat). Maar ik kwam een filmpje van Janet Blauw tegen, waarin ze dit model kaart maakte, een pop-up kaart, en dat vond ik ook wel erg leuk model voor een verjaardagskaart. 


Verder ben ik gaan spelen met inkt, het geleerde tijdens de workshops van Anita Izendoorn, eens in praktijk gaan brengen. Ik heb voor deze kaart de Distress Oxides "Evergreen bough" (hoofdkleur) en "Iced Spruce"gebruikt.


Voor de voor-, achterkant en de cirkel heb ik gewerkt met aquarelpapier, water, plastic en inkt. De binnenkant van de kaart heb ik geblend en gestempeld met diezelfde inkt. Ik heb diverse mask stencils gebruikt. 


Verder nog met diverse stansen gewerkt. Was een leuke kaart om te maken.


Gebruikte materialen:
  • Soft Finish Cardstock 230g en 270g, wit
  • Waterart aquarelpapier
  • Craftable CR1248 "Circle & flower stictch"
  • Craftable CR1250 "Border stictch"
  • Creatable LR0206 "Ivy"
  • Creatable LR0205 "Fence"(vogelhuisje en vogeltje)
  • Creatable LR0220 "Van harte gefeliciteerd"
  • Collectable COL1315 "Eline's tab"
  • 03506 "Tekststempel"
  • Clear stamps PL1524 "ProjectNL-verjaardag"
  • Clear stamps CS0882 "Een mijlpaal"
  • Clear stamps STAMP0120 "Texture"
  • Lint
  • Plakparels
Knutselgroetjes,


2 opmerkingen: