Pagina's

donderdag 31 januari 2019

Fijne kerst

Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaart.


Door het winterse weer van de laatste tijd heb ik gewoon nog zin om kerstkaartjes te maken. Daar moeten we dan maar gebruik van maken, je kan maar weer wat voorraad hebben. Door dit filmpje van Kelly Latevola, dat ik op YouTube tegenkwam, ben ik geïnspireerd. Ik heb een ijskristallen stencil gebruikt voor de achtergrond en met Distress Ink "Salty ocean" bewerkt. Het plaatje van mijn favoriete beer komt van een oude kalender en heb ik verhoogd opgeplakt. Een tekst-stempel erop en ik heb weer een clean & simple kerstkaartje. Leuk om te doen en lekker makkelijk om te maken. Ik zal er vast nog meer gaan maken op deze manier.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Craft stencil PS8011 "Ice crystals"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, die achtergrond is prachtig gedaan, en zo'n schattig beertje erop ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en mooi die ijskristallen op de achtergrond!
    grtz Colien [4 Season challenge blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof met die gedeeltelijke ijskristallenachtergrond!
    Mooie kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Patricia. Dat beetje blijft een topper.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd ! mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina
    x DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen