Pagina's

dinsdag 1 januari 2019

Sprankelend Nieuwjaar

Met deze kaart wens ik al mijn bloglezers/volgers een liefdevol, sprankelend en vooral een creatief 2019!


Voor deze kaart heb de inspiratie gehaald van een kaart van Marleen in The Collection #72 van MD. De achtergrond heb ik gestempeld met zilveren inkt. De houten stempel van de klok had ik eens gekocht ,omdat ik hem zo leuk vond, maar hem gebruiken ho maar. Nu dan toch maar eens verwerkt op een kaart. Ik had hem gestempeld op wit kaartkarton, maar dat vond ik te wit, dus heb ik het papier maar bewerkt met Distress Ink "Antique Linen".

Gebruikte materialen:
  • Kaart 13,5 x 13,15 cm wit
  • Kraftpapier
  • Kaartkarton wit, zwart en groen
  • Spiegelkarton zilver
  • Glitterpapier zilver en wit
  • Clear stamps TC0845 "Vuurwerk"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen" 
  • Creatable LR0503 "Vuurpijl"
  • Creatable LR0504 "Champange"
  • 6002/0391 "Doosje"
  • Houten stempel S-00480 "Clock 23:59"
  • Pailleten zilver mat

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Oh! Onwijs leuk!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart Patricia! Fijn dat je meedoet met de challenge bij 52WTC!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje! Leuk die klok en hij komt zo goed uit!Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel mooi dit nieuwjaarskaartje Patricia...zo een leuke details erop...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, zo leuk met die klok en vuurwerk ! Nog de beste wensen voor 2019, vooral veel hobby-plezier ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leukerd !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, je staat in de Top 3, proficiat ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen