Pagina's

zondag 30 december 2018

Sarah gezien?

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.



Ja, ik heb Sarah gezien, maar dat was vorige maand :-). Afgelopen vrijdag was een vriendin jarig en voor haar maakte ik deze schudkaart. Zij zag die dag ook Sarah. Vond het leuk om de alfabet-mal te gebruiken die ik van de kerstman had gekregen. Verder heb ik hem clean & simple gehouden.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • Collectable COL1449 "Alphabet XL"
  • CLNestXXL 24 "Rechthoek met stikrand"
  • Clear stamps PL1524 "Verjaardag"
  • Schudmateriaal


Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met het zien van sarah!
    Beetje laat , moet eerlijk bekennen ben ik wel vaker:)
    Heel leuk kaartje voor je vriendin.
    Mooie mallen gekregen van de Kerstman. Ik heb ook de nodige spulletjes gekregen, we boffen maar.
    Fijne jaarwisseling en een goed, creatief en gezond 2019!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen