Pagina's

woensdag 5 december 2018

Pakjesavond

Zie de maan schijnt door de bomen...


Dit keer eens een paar labels gemaakt voor aan de Sinterklaascadeautjes. Ik zag allerlei Sinterklaasjes voorbij komen die met mallen waren gemaakt van de kerstman. Dit bracht me op het idee voor deze labels. Je kan o.a. hier een filmpje vinden hoe je hem kan maken. Helaas had ik niet een mal van de mijter, maar niet getreurd, ik heb hem zelf geknipt. De stafjes komen van een drogisterijketen. Voor de wenkbrauwen van Sinterklaas heb ik het mondje van de kikker (COL1352) gebruikt. Het "designpapier" heb ik zelf gemaakt door 5 december over de hele label te stempelen.



Gebruikte materialen:
  • Diverse kleuren kaartkarton
  • Clear stamps EC0159 
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa"
  • Creatable LR500 "Maan"
  • Creatable LR0496 "Sint & Piet"
  • Craftable CR1352 "Labels"
  • Creatable LR0556 "Trees"
  • Clear stamps PL1510 "Calendarium"
  • Clear stamps 130501/1828 "Handletter-woorden kerst" (van:/voor:)
  • Sweet lace JU0934
  • Jute (Sinterklaas)zakjes

Fijne pakjesavond!
 
 
Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten