Pagina's

donderdag 20 december 2018

Magic is in the air

Vandaag laat ik nog maar eens een kerstkaart zien.


Dit is een van de laatste kerstkaarten die ik verstuurd heb dit jaar. Een vriendin van mij is helemaal gek van Disney en wil altijd een kaart voor in de boom. Ben dit keer aan de slag gegaan met het craft stencil van Marleen. De kaart was lastig op de foto te zetten door het gouden spiegelkarton dat ik gebruikt heb voor de strik. De tekst en de randen heb ik berwerkt met gouden embossingpoeder. De bontrand en bal van de muts van Mickey heb ik bewerkt met fuzzy fun flock voor een "bontlook".


Om te kijken hoe hij in de boom hangt, heb ik hem maar even in mijn eigen boom gehangen.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier Disney papierblok 61800138 2570889
  • Spiegelkarton goud
  • Clear stamp 130501/1812 "Handletter - text x-mas small"
  • Craftable CR1352 "Labels"
  • Craft stencil PS8017 "Christmas Baulb by Marleen"
  • Lint

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. ontzettend leuk gemaakt!!
    Fijne feestdagen toegewenst.
    Leuk dat je je kaartje laat zien bij 52 WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Patricia...met zo een schattige vrolijke Mickey erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie en leuke Disneykaart, prachtig gedaan ! Fijne feestdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend hoor deze kerstkaart. Ook gezellige kerstdagen gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk gemaakt !
    Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen