Pagina's

donderdag 13 december 2018

Prettige kerstdagen

Vandaag weer eens een kerstkaart. Een van de laatste om te versturen.


Vorige week gingen een collega en ik tussen de middag een beetje kerstsfeer proeven bij de bouwmarkt/tuincentrum vlakbij kantoor. Daar kocht zij 2 hele leuke gnomes.  Toen gingen bij mij meteen de radertjes draaien om daar een bijpassende kerstkaart bij te maken. Dus bij thuiskomst heb ik deze kaart gemaakt, want ik had onlangs de gnomes-stansmal gekocht, kwam dat even mooi uit. De gnomes heb ik uit wit kaartkarton gestanst en bewerkt met Distress Ink. Ik wilde nl. een beetje een vilt-look krijgen, omdat de gekochte gnomes van vilt zijn. Verder heb ik er een CAS-kaartje van gemaakt.

Gebruikte materialen:
  • Kaart rood A6
  • Kaartkarton wit
  • Design-folder DF3419 "Sneeuwvlokken"
  • Creatable LR554 "Tomte Gnome"
  • Clear stamps 130501/1828 "Handletter-woorden kerst"
  • Plaksteentjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Hieronder nog een overzichtje van alle kerstkaart die ik gedurende het jaar (sinds afgelopen kerst) heb gemaakt. Het zijn er dit jaar niet zo veel, maar ik had er nog wat over van vorig jaar dus ik had wederom geen kerstkaarten-stress dit jaar. De meeste kaarten zijn verstuurd. Er liggen nog een paar kaarten-in-de-maak op mijn hobbytafel, alvast een start voor volgend jaar.






Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje, lief zijn de gnome"s
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel leuk deze kerstkaartjes met die schattige gnoompjes Patricia....Ik ben er ook voor gevallen voor deze schattige kerstkabouters...dat zie je nog wel een keertje op mijn blog

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schattig kaartje met die gnomes, en je hebt een mooie collectie kerstkaarten gemaakt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met de kabouter, ook je overzicht van je kaarten ziet er goed uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Patricia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen