Pagina's

donderdag 27 december 2018

Fijne kerst

Het is donderdag, dus weer tijd voor een kerstkaart.


Ben alvast weer begonnen voor volgend jaar. Altijd handig als ik op tijd klaar ben met de kaarten, dat beviel dit jaar wel. Heb er maar meteen twee gemaakt. Ik had nl nog een uitdrukvel liggen en dacht hier maak ik nu maar eens een paar kaartjes van. Lekker clean & simple met 3D.



Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 rood en groen
  • Kaartkarton wit
  • Uitdrukvel "Creative Christmas Line 660"
  • Embossingfolder "IJskristallen"
  • Craftable CR1212 "Tag"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Plaksteentjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Erg gezellige kerstkaartjes deze week. Ook wens ik je een hele gezellige jaarwisseling.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuke kerstkaartjes, dat plaatje van de tweede kaart heb ik als stempel, en toevallig ook vandaag gebruikt ! :) Ik wens je nog een fijne jaarwisseling ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Patricia. Alvast de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes Patricia, vooral de eerste vind ik erg leuk!Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC en fijne jaarwisseling gewenst. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen