Pagina's

donderdag 3 januari 2019

Fijne kerst

We beginnen het jaar met een kerstkaart.


Voor deze kaart heb ik hetzelfde uitdrukvel gebruikt als die van de kaartjes van vorige week. Dit vel is nu op. Aangezien er een paars randje in het plaatje zit heb ik paars designpapier gebruikt. Niet helemaal mijn kerstkleur, maar ik vind hem toch wel leuk geworden.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15 x 15 cm wit
  • Designpapier (free sample) "Purple Holidays"
  • Kaartkarton wit
  • Uitdrukvel "Creative Christmas Line 660"
  • Collectable COL1449 "Alphabet XL"
  • Creatable LR0222 "Prettige Feestdagen"(Fijne)
  • Strass sterren

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig plaatje van de kerstman, Patricia. En ook wel eens leuk als zo'n vel op is...ruimte voor iets nieuws. Ik vind het paars wel erg fleurig, leuk!
    Voor jou de beste wensen voor 2019!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, schattig plaatje en het paars past er prachtig bij ! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wensen voor 2019!
    Prachtige kaart met mooie kleur!
    Plaatje is erg leuk.
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je gebruikt !
    Het is een mooi geheel zo !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zou ook niet snel denken aan paar voor kerstkaarten, maar je kaart is superleuk zo!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen