Pagina's

donderdag 17 januari 2019

Gezellige kerst

Daar ben ik weer met een kerstkaart.


Zo leuk als je een stans hebt gekregen met de kerst, dan wil je die natuurlijk uitproberen. Zo heb ik dit kaartje gemaakt, nadat ik de verjaardagskaart ermee had gemaakt en de overgebleven letters van deze kaart, heb ik weer op een andere kaart gebruikt (die van 2 weken geleden). Ondanks dat ik het mica had ingesmeerd met het antistatisch-kussentje, blijven de styroporkorrels toch kleven aan het mica. Is dus wat lastig verwerken en schudden, maar het effect is wel leuk. Het plaatje heb ik iets verhoogd opgeplakt. Weer een kerstkaart klaar voor de voorraad.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier Hobbyidee 3023
  • Collectable COL1449 "Alphabet XL"
  • CLNestXXL 24 "Rechthoek met stikrand"
  • Collectable COL1338 'Eline's KERST" (stempel "Gezellige")
  • Styroporkorrels (schudmateriaal)
  • Plaatje Forever Friends (van oude kalender) 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi kerstschudkaartje Patricia...geweldig is die tekststans.... geeft een heel leuk effect met zo een schudgedeelte erachter

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie, leuke kaart, schattig beertje, en die schudletters zijn super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en schattige kaart, leuk het schudgedeelte achter de grote letters.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om van die letters een schudkaart te maken, leuk plaatje ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie schudkaart Patricia. Superleuk gemmakt. Mooie afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schudkaart, echt kerst!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach, wat een schatje ! heel leuk kaartje, mooi
    fijn dat je weer meedoet met 52 WTC
    grtjs, martina
    DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen