Pagina's

maandag 11 februari 2019

Kerstbal

Daar ben ik alweer, met een kerstkaart dit keer.


Eigenlijk was het mijn bedoeling om deze kaart vorige week donderdag te plaatsen, maar toen was hij nog niet af, kwamen andere dingetjes tussen door. Dus van het weekend de kaart maar even afgemaakt, want ik wilde deze kaart toch nog mee laten doen aan de challenge van MD. Ik was vorige week zo lekker aan het spelen met distress ink (zie kaart van gisteren), dat ik met deze kaart daar nog even mee door ben gegaan. Rudolph heb ik bewerkt met Pumic stone, Walnut stain en Fired brick. De achtergrond heb ik met een craft stencil, versamark, clear embossingpoeder en distress ink Salty ocean gemaakt.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Glimmend rood (inpak)papier
  • Collectable COL1369 "Eline's reindeer"
  • Creatable LR0187 "Winter Wishes" (tag)
  • Creatable LR0360 "Tiny's grass"
  • Creatable LR0556 "Forest trees"
  • Collectable COL1360 "Christmas star" (ophanghaakje)
  • Mask stencil PS8011 "IJskristallen"
  • Clear stamps CS0979 'Kerstwensen"
  • Lint

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kerstkaart met Rudolf Patricia.
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooir kaart Patricia! Leuk dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kerstbal met het rendier. Je inktkaart is echt schitterend, mooie kleur en mooi model.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart heb je gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart. Mooi modelletje ook.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstbal geworden met mijn favoriete beestje.
    Gezellig dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kerstbal. Superleuk gemaskt Patricia
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen