Pagina's

woensdag 3 april 2019

50!

Hier ben ik weer met een verjaardagskaart.



Deze kaart hebt ik gemaakt voor een vriendin die afgelopen maandag jarig was. Je kan wel zien hoe oud ze is geworden, hihi. Voor de achtergrond van deze kaart ben ik aan de slag gegaan met drie kleuren Distress Oxide (salty ocean, picked raspberry, fossilized amber) en glanzend fotopapier. Wat een leuke techniek is dat. En de drie kleurtjes worden door het mengen meer kleurtjes, een beetje de regenboogkleuren. Ik heb wel een paar achtergrondjes gemaakt, voordat ik tevreden was om er een kaart mee te maken. De cijfers die ik gebruikt heb, kan je downloaden op de site van MD.


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Glanzend fotopapier
  • Distress Oxide
  • Glitterpapier
  • Clear stamp & die "'t is je verjaardag"
  • Pailletten


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten