Pagina's

vrijdag 19 april 2019

Vrolijk Pasen

Vandaag een vrolijke paaskaart.


Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een afbeelding die een vriendin op nieuwjaarsdag appte. (Google maar op "fijne pasen hoppa ik was de eerste" dan zie je wat ik bedoel). Tijdens het online shoppen in een hobbywinkel kwam ik de mal van Olaf tegen, dus die verdween zo maar in mijn mandje, want ik had meteen een leuk idee voor een kaart. De eitjes en de achtergrond heb ik bewerkt met Distress Ink en Distress Oxide.

Gebruikte materialen:
  • Witte kaart 15 x 15 cm
  • Clear stamp KJ1705 "Vrolijk Pasen"
  • Stencil "Olaf"
  • Stencil 1099 "Basket"
  • Craftable CR1355 "Grass"
  • Craftable CR1399 "Eggs"


Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Hahaha, wat geinig, een sneeuwpop met een mandje paaseieren! Leuk Patricia! Fijne Paasdagen, grigroet Ela

    BeantwoordenVerwijderen