Pagina's

zondag 21 april 2019

Vrolijk Pasen

Vrolijk Pasen allemaal!


Vandaag twee paaskaarten om te laten zien. Ze zijn met dezelfde materialen gemaakt, maar zijn toch een beetje anders. De inspiratie voor deze kaart heb ik gehaald uit een YouTube filmpje, ik heb echter wel andere (soortgelijke) materialen gebruikt.Voor de achtergrond van de bovenste kaart heb ik de"Distress ink kleuren Squeezed lemonade" en "Mustard seed" gebruikt. Voor de onderste alleen "Mustard seed". 


Voor het gras heb ik zelf een mask stencil gemaakt van de craftable CR1355 en gebruikt met de kleur "Twisted citron". De figuurtjes heb ik ingekleurd met mijn Zig markers en de eieren zijn gestempeld met Distress Oxide "Salty ocean" en "Picked raspberry".


En nog even met zijn tweetjes op de foto.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 
  • Clear stamp KJ1705 "Vrolijk Pasen"
  • Mask stencil PS8024 "Clouds & Sunburst"
  • Craftable CR1355 "Gras" 
  • CLNestXXL24 "Rechthoek met stikrand"
  • Distress Ink en Oxide


Knutselgroetjes,


1 opmerking: