Pagina's

maandag 3 februari 2020

50

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Op het blog van 4 - Season Challenge Blog begint vandaag een nieuwe challenge Dit keer is het thema "Jubileum". Ik mocht voor deze challenge gastdesigner zijn, omdat ik in de top 3 (2e) stond van challenge #27 met deze kaart.

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt voor een collega die vorige week 50 is geworden. Ze wil eigenlijk niet weten hoe oud ze is geworden, maar dat is niet te missen met deze kaart. Toen ik laatst een zwart/wit kaart maakte, had ik het idee voor deze kaart al in mijn hoofd zitten. Het designpapier heb ik zelf gemaakt door hartjes te stempelen op wit papier.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15 x 15 cm wit
  • Kaartkarton zwart en wit
  • Craftable CR1352 "Labels"
  • Crfatable CR1417 "ABC"
  • Clear stamps KJ1701 "Joepie Geniet" (met je verjaardag)
  • Clear stamps KJ1703 "Hartjesregen" (hartjes)
  • Designfolder DF3432 "Sweet hearts"
  • Clear stamp + die "'t is je verjaardag"
  • Touw zwart/wit

Doen jullie gezellig mee met de challenge op het  4 - Season Challenge Blog?


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor je collega! Fijn dat je gastdesigner wilde zijn op ons blog, leuk om wat meer kaartjes te kunnen laten zien als alleen die van ons twee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Patricia! Je zelfgemaakte designpapier is ook heel leuk en netjes. Het is even een werkje, maar dan heb je ook iets moois. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen