Pagina's

donderdag 6 februari 2020

Kleurenchallenge

Donderdag, kerstkaartendag.


Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de kleurenchallenge op het 52WTC-blog. Toen ik de inspiratiefoto zag, moest ik meteen aan het papierblokje denken dat ik onlangs eens bij een bestelling had gekregen. Vind het een heel leuk papierblokje, eigenlijk zonde om te gebruiken :-). Dit keer heb ik Rudolf eens een andere kleurtje gegeven (grijs i.p.v. bruin), hij moest tenslotte matchen bij de rest/inspiratiefoto.
Eigenlijk zijn het niet zo'n mijn kleuren voor een kerstkaart, maar ik vind hem toch wel leuk geworden, al zeg ik het zelf.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15 x 15 cm wit
  • Designpapier PPWW91 "Woodland winter"
  • Glitterpapier wit
  • Craftable CR1230 "Eline's wooden tree"
  • Craftbale CR1486 "Christmas lights by Marleen"
  • Collectable COL1369 "Eline's reindeer"
  • Die-cuts uit stansblokken
  • Touw groen


De inspiratiefoto


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Patricia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toffe kaart voor onze kleurenchallenge Patricia! Fijn dat je meedoet!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartje voor deze januari challenge Patricia
    KNAP gedaan hoe je deze kleurtjes heb gebruikt...
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij lief je hert heeft liggen stoeien met de kerstlampjes mooi kaartje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Patricia! En heel mooi dp, leuk dat zo’n gekregen blokje zo goed te gebruiken is. Je rendier is leuk, zo grijzig. Prachtig geheel!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de kleurenchallenge...
    Ja soms vind je het zonde om papier te gebruiken..hahaha
    Gezellig dat je meedoet met de kleurenchallenge bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje en wat zijn kerstkleuren. dit kan heel goed met kerst vind ik hoor! Prachtig papier en een leuk rendiertje met de lampjes in zijn gewei! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen