Pagina's

maandag 17 februari 2020

Mini-album - Gastdesigner Challenge #29 Jubileum

Vandaag laat ik een mini-album aan jullie zien.


Dit album had ik een tijdje geleden al gemaakt, maar het kwam er maar niet van om het op mijn blog te plaatsen. Nu ik dan deze maand een van de gastdesigners ben op het blog 4-Season Challenge blog, en er vandaag een reminder op het blog staat, kwam het mooi van pas om hem nu dan eindelijk eens te plaatsen. Het thema op het blog is nl. "Jubileum".


Alweer twee jaar geleden werd mijn vader 80 en hij gaf toen een feestje. Daar heb ik wat foto's van gemaakt en ik vond het leuk om dit in een mini-album te verwerken, als aandenken.


Het model zag ik eens bij Noor Design, een mini album met waterval. Klik eventueel hier voor de beschrijving van dit mini-album.


Het album bestaat uit twee enveloppen en bijbehorende kaarten.


Op een van de pagina's is een watervalkaart geplakt. Daar kan je aardig wat foto's e.d. op kwijt .


Ook zit er een harmonicakaart in, voor nog meer foto's.


Verder heb ik het boekje een beetje stoer gehouden, omdat het tenslotte voor een man is.


Hier is het harmonica gedeelte helemaal uitgeklapt. 


Het een leuke herinnering geworden aan mijn vaders jubileumfeestje.


Doe je gezellig mee met de challenge op het 4-Season challengeblog?



Gebruikte materialen:
  • Kraft kaarten en enveloppen
  • Designpapier 2546759_02 "Hout"
  • Designpapier PK9128 "Nordic Winter"
  • Kaartkarton wit, kraft, zwart
  • Collectable COL 1443 "Karin's Bird, Hearts & tag"
  • Collectable COL1389 "Pocket card & marks"
  • Collectable COL1398 "Banners XL"
  • Collectable COL1315 "Eline's tab wit tekst GB"
  • Craftable CR1226 "Ster"
  • Creatable LR0191 "Uithangbord"
  • Creatable LR0191 "Gras"(vogeltje)
  • Creatable LR0504 'Champagne"
  • Creatable PL6501 ÄTC/Pocket letter stencil"
  • 6002/0287 "Tandwielen"
  • 6002/0101 "Sliner - vlaggetjes"
  • Clear stamps CS1006 "Verjaardagsgedichtjes"
  • Clear stamps PL1505 "Project NL - Actief (t)huis"
  • Clear stamps PL1524 "Project NL - Verjaardag"
  • Houten cijfers


Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten