Pagina's

donderdag 24 juni 2021

Fijne kerst

Vandaag laat ik weer eens een kerstkaart zien.


Zoals ik al in mijn vorige blog schreef, komt het idee voor deze kaart van Vicky. Ik ben alleen aan de gang gegaan met de spulletjes die ik zelf in huis heb. De achtergrond heb ik bewerkt met distress ink (chipped sapphire, blueprint sketch) en een mask stencil met structuurpasta.



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Collectable COL1310 "Birdhouse birds"
  • Creatable LR0535 "Wooden signpost"
  • Creatable LR0204 "Grass"(vogel)
  • Creatable LR0205 "Fence"(vogel)
  • Lea'bilities 011 45.8275 "Wreath 4 seasons"
  • 115633/0923 "Rectangles scalop XL open"
  • Mask stencil PS8012 "Snow flakes"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
 
Knutselgroetjes,


9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kerstkaart met die kleine vogeltjes Patricia. Mooi die heldere kleuren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kerstkaart met het vogelhuisje en de vogels, je hebt ook een mooie achtergrond gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kerstkaartje met het vogelhuisje.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi je kerstkaartje Patricia, zo een mooie blauwe achtergrond en de sneeuwvlokjes ook leuk erop gemaakt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Patricia! Goed om zo'n idee om te zetten naar de materialen die je in huis hebt!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, mooi wintertafereeltje!
    grtz Colien [52 Weeks to Christmas]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en wat een gave achtergrond! Leuk gedaan. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd met die gave rand !!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen