Pagina's

vrijdag 25 juni 2021

Together Forever

Vandaag laat ik een kaart zien die ik voor mijn ouders gemaakt heb.


Gisteren waren ze alweer 55 jaar getrouwd en daar hoorde natuurlijk een kaartje en cadeautje bij.


Het idee van het cadeautje vond ik op Pinterest. Er zitten tijgernootjes in, omdat ze samen bij een oliemaatschappij hebben gewerkt, die vroeger een tijger in je tank stopte.



Gebruikte materialen kaart:
  • Kaart wit 15x15cm
  • Designpapier (restjes)
  • Glitterpapier
  • Craftable CR1203 "Vierkant"
  • Craftable CR1375 "Basic distress square"
  • Creatable LR0582 "Cijfers"
  • Collectable COL1394 "Eline's Helleboras"
  • Collectable COL1393 "Eline's Poinsettia" (takjes)
  • Collectable COL1443 "Karin's Bird, hearts & tag"
  • CS1058 "Banner by Marleen"
  • Clears stamps CS0999 "Wedding Sentiments"
  • Plakparels




  Gebruikte materialen cadeautje:
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering-script"
  • 14.55.0267 "Alfabet-kleine letter
  • Letterstempels Anna & Claras
  • Collectable COL1443 "Karin's Bird, hearts & tag"
  • Cadeaudoosje Ikea
  • Glazen voorraadpot met klemdeksel
  • Label
  • Cadeautasje
  • Houten wasknijper
 

Ook ben ik nog creatief met eten geweest voor het borrelhapje. Van tomaatjes heb ik hartjes gemaakt. Zijn niet allemaal ven goed gelukt, maar het ging om het idee en het heeft gesmaakt.


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten