Pagina's

zondag 20 juni 2021

Vaderdag

Vandaag laat ik een label zien, die ik heb gemaakt voor aan het cadeautje voor Vaderdag.


Het idee van het vogelhuisje had ik eens gezien op een kerstkaart van Vicky. Om met het idee aan de slag te gaan,  had ik  het vogelhuisje van MD in rood uitgestanst , zodat ik er een kerstkaart van kon maken. Maar door de uitdaging van het MD challenge blog "rood-wit-blauw" (en een andere kleur) ontstond het idee voor dit label met het rode vogelhuisje. De achtergrond heb ik gemaakt m.b.v. van een mask stencil en distress ink "salty ocean". De boom heb ik gehalveerd om er een beetje diepte aan te geven.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton rood, wit, blauw en kraft
  • Mask stencil PS8024 "Clouds & sunburst"
  • Creatable LR0203 "Tree"
  • Creatable LR0204 "Grass"(vogel)
  • Creatable LR0205 "Fence"(vogel)
  • Creatable LR0360 "Tiny's grass"
  • Creatable LR0535 "Wooden signpost"
  • Craftable CR1353 "Label XL & Labels XS"
  • Craftable CR1253 "Ivy corner"
  • Collectable COL1310 "Birdhouse birds"
  • Clear stamps CS1056 'Proost by Marleen"
  • Touw
  • Plakparels 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:




En als jullie je afvragen of ik de kerstkaart ook nog gemaakt heb, blijf me dan volgen, want die zal binnenkort (waarschijnlijk op een donderdag šŸ˜‰) op mijn blog verschijnen.


Knutselgroetjes,


8 opmerkingen:

  1. Prachtige rood-wit-blauwe label heb je gemaakt Patricia!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk label voor vaderdag. Het cadeau ziet er met label erg leuk uit.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke label kaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge rood wit blauw
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke label Patricia
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie labelkaart Patricia, met een mooie plant erbij,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk label!
    Bedankt voor het meedoen met de “Rood-Wit-Blauw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Patricia!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart geworden. Hihi ik keek gewoon over de halve boom heen, maar het is toch echt een halve. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de "halve" uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen