Pagina's

woensdag 7 juli 2021

Geslaagd

Vandaag laat ik een kaart zien, die ik voor de dochter van een vriendin heb gemaakt.


Vorige week kreeg ik een foto door geappt met een schooltas aan de vlag met het woord geslaagd er doorheen. Dat betekende dat ik weer aan de slag kon met een kaart. Ik had een soortgelijke kaart al eens eerder gemaakt, alleen heb ik nu shimmer powder voor de achtergrond gebruikt en een vlag erop verwerkt (door de foto geïnspireerd). Wat een leuk spul is dat shimmer powder, moet ik toch eens vaker mee gaan werken. Helaas is het effect niet goed te zien op de foto.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 21 x 10 cm
  • Aquarel papier
  • Kaartkarton rood, wit , blauw, zwart
  • Schimmer Powder "Blue Blitz"
  • Collectable COL1449 "Alphabeth XL"
  • 2573199 "Congrats"
  • Clear stamps KJ1701 "Joepie Geniet"
  • Clear stamps KJ1702 "Gewoon Speciaal"

 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten