Pagina's

dinsdag 6 juli 2021

Mr & Mrs

Vandaag laat ik een trouwkaart zien.


Afgelopen weekend is de zoon van een vriendin getrouwd. Door hun trouwkaart ben ik geïnspireerd geraakt om de voorkant van de kaart te bestempelen met 2 harten, die ik vervolgens bewerkt heb met embossingpoeder net als de letters.


Maar nu vond ik de kaart nog een beetje kaal en toen ben ik met de binnenkant aan de slag gegaan.


Hierin heb ik een trouwauto verwerkt als pop-up, naar een voorbeeld van Jennifer McQuire. De kanten border doet dienst als loper. Zelfs aan blikjes achter de auto is gedacht.


De ticket op de kaart heb ik zo gestanst, dat het een kaartje is geworden, dat je kan openvouwen. Daar ik kon ik de gelukwens opschrijven.


Gebruikte materialen:
  • Kaart 13,5 x 13,5 cm wit
  • Diverse kleuren kaartkarton en glitterpapier
  • Craftable CR1488 "Presents by Marleen"(strikje)
  • Creatable LR0507 "Lace border (large)"
  • Craftable CR1391 "Basic: Ticket"
  • 93120 "Hearts"
  • CS1058 "Banners by Marleen"
  • Clear stamps CS0999 "Wedding Sentiments" 
  • Clear stamps 2286.0516 "Harten"
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering-script"


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten