Pagina's

donderdag 22 juli 2021

Kerstkaartje

Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien.


Dit keer heb ik een vrij simpele kaart gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt m.b.v. een mask stencil en distress ink "salty ocean". De tekst heb gestempeld met distress oxide. Helaas mijn stempelhulp niet gebruikt waardoor de tekst niet helemaal strak is geworden. Het plaatje is een kant en klaar stickervel ooit eens bij een bestelling gekregen volgens mij. 

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Mask stencil PS8011 "Ice crystals"
  • Clear stamps EC0151 "Eline's Kerstwensen"
  • Pepper's Christmas party HCXST04 "A5 Stkr Xms Snow"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
 
Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Patricia!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Patricia, leuke sneeuwpop en mooie achtergrond.
    En ja, herkenbaar dat je dan je stempelhulp niet gebruikt en het net niet naar je zin gaat. Ik had het gisteren nog...
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi !
    De ondergrond is prachtig in dat blauw !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n leuk plaatje! mooie achtergrond zo! heel mooi kerstkaartje.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan die achtergrond, leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen