Pagina's

maandag 7 november 2022

Gastdesigner - Challenge #62 4-Season Challenge blog

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb voor het 4-Season Challenge blog.


Bij challenge #60 was ik uitgekozen als winnaar en werd ik ook gevraagd om gastdesigner te zijn voor challenge #62 die vandaag start op het 4-Season Challenge blog. De opdracht voor deze maand is een sketch.


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de spulletjes die ik heb gewonnen met challeng#60. Vond dat wel een leuk idee, helemaal toen ik de stempeltjes zag, i.v.m. de sketch. En omdat ik het papier met de tekst erop zo leuk vond heb ik er verder geen plaatjes op verwerkt. Alleen het stempeltje in de cirkel.

de gewonnen spulletjes

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier (gewonnen)  
  • Clear stamps 6410/0126 "Christmas joy" (gewonnen)
  • Clear stamps CS0980 "Christmas Sentiments
  • CS1058 "Banner by Marleen"
  • Stans 1786 "Journal Edges"
  • Lint, touw (gewonnen)

Wil je ook meedoen met de challenge? Kijk dan op het 4-Season Challenge blog daar vind je alle informatie en natuurlijk inspiratie van het designteam.


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten