Pagina's

woensdag 9 november 2022

Time to Relax

Vandaag laat ik een dubbele pagina uit mijn Art Journal zien.


Af en toe moet je een beetje tijd maken om te releaxen. En aangezien ik wat relaxter wordt als ik een beetje ga "kliederen" in mijn art journal heb ik op deze pagina's het thema tijd toe gepast. 


Ik ben begonnen door met distress ink de smoothing-techniek te gebruiken. Vervolgens heb ik nog wat geblend met dezelfde 2 kleuren distress ink. 
 
 

Daarna ben ik de achtergrond gaan bestempelen ook met de distress ink. 


Verder heb ik een mask stencil, ricepaper en diverse stansen gebruikt.


En met diverse stempels heb ik de tekst erop gezet.



Gebruikte materialen:
  • Creatable LR0636 "Clock"
  • 6002/0287 "Gears"
  • Mask stencil MASKSL52 "Grunge Collection nr.52"
  • Rice paper RICEJMA06 "Jenine's Mindful nr 06"
  • Clear stamps CS263 "Time to Travel"
  • Distress Ink 'vintage photo", "salvaged patina"
  • Clear stamps CS156 "Journal Elements"
  • Clear stamps 14.55.0266 "Alfabet-hoofdletter"


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten