Pagina's

maandag 21 november 2022

Gastdesigner - Challenge #62 4-Season Challenge blog - reminder

Vandaag laat ik nog een kaart zien die ik gemaakt heb voor het 4-Season Challenge blog.


Daar ben ik deze maand een van de gastdesigner en vandaag zie je nog meer kaarten als inspiratie voor challenge #62 op het blog. Aangezien Colien (een van de beheersters van het blog) zaterdag jarig was, vond ik dat wel een leuke combinatie om er een verjaardagskaart van te maken.

Voor deze kaart heb ik designpapier uit één blokje gebruikt en heb ik de sketch weer gevolgd. De randjes van het designpapier heb ik bewerkt met een paper distresser en distress ink. 


Wil je ook meedoen met challenge #62? Dat kan nog t/m vrijdag 2 december. Kijk dan op het 4-Season Challenge blog daar vind je alle informatie en natuurlijk nog meer inspiratie van het designteam en de  andere gastdesigners.


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier PK9120 "Old Press"
  • Craftable CR1324 "Nuts&Bolt"
  • Craftable CR1589 "Paperclips"
  • Stans 1955 "Florals 19
  • Stans 1786 "Journal Edges"
  • Clear stamps MM1620"Henriette's teksten
  • Twine



Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje kreeg ik in de bus, dankjewel!
    En natuurlijk ook bedankt dat je em als reminderkaartje maakte, daar zijn we blij mee op het 4 Season blog.

    BeantwoordenVerwijderen