Pagina's

woensdag 14 februari 2024

Een dikke kus door de brievenbus

Happy Valentine's Day!


Vandaag een Valentijnskaartje om te laten zien. Ik heb het in het "post-thema"gehouden vanwege het stempeltje met het muisje in de envelop en de tekst die ik daarbij wilde gebruiken. De achtergrond heb ik geblend met distress oxide "salty ocean"en een mask stencil. Zelf een "postzegel" gemaakt  van een postzegelstans en diverse stempels.


De kus op de postzegel maakte ik door uit foam een kus te stansen en dit vervolgens als stempel te gebruiken.


Ook op de achterkant ben ik aan de slag gegaan. Het "papieren"vliegtuigje is een stempel, maar het hartje er in en er achter tekende ik zelf naar een idee dat ik zag op Pinterest. 


Vervolgens heb ik ervoor gezorgd dat de envelop ook nog een beetje bij kaart past door er wat stempeltjes op te zetten. 


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • CLNestXXL24 "Rechthoek met stikrand"
  • Craftable CR1519 "Mailbox by Marleen"
  • Craftable CR1537 "Slim line Frames"
  • Mask stencil PS8151 "Hearts" 
  • Clear stamps CS1152 "Hello Mouse"
  • Clear stamps CS1006 "Verjaardagsgedichtjes"
  • Clear stamps EC0120 "Eline's huis - postcard"
  • Clear stamps CS324 "Correspondence from the Past 1"
  • Clear stamps CS292 "Tickets"
  • Clear stamps CS280 "Ink with Journaling Cards"
  
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten