Pagina's

dinsdag 13 februari 2024

XOXO

Morgen is het Valentijnsdag en vandaag laat ik alvast een kaartje zien.


Voor dit kaartje heb ik gewerkt met stempels, mask stencil en distress oxide "salty ocean". Het stempeltje met het muisje heb ik ingekleurd met mijn zig-markers.


Ook in de binnenkant van de kaart ben ik aan de slag gegaan met een tekst stempel en voor de kus heb ik een stans gebruikt als stempel. Hoe ik dat heb gedaan kan je in het bericht van morgen zien.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 13x13cm
  • Mask stencil PS8151 "Hearts" 
  • Clear stamps CS1152 "Hello Mouse"
  • Clear stamps EC0161 "Eline's Brush XL"
  • Clear stamps CS1006 "Verjaardagsgedichtjes"
  • Craftable CR1641 "Alphabet Upper Case"
 
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Je kaartje is heel tof, schattig met het muisje en mooi die hartjes-achtergrond!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen