Pagina's

donderdag 8 februari 2024

Gefeliciteerd

Vandaag weer eens een verjaardagskaart om te laten zien.



Ik probeer mijn voorraad eens een beetje op te maken, dus ik dacht, ik maak weer eens "ouderwets" kaartje. Ook omdat ik een beetje inspiratieloos ben zo af en toe, dacht ik, ik ga eens terug naar waar ik ook mee begon, 3D-kaarten. Zo vond ik nog dit 3D-piramide plaatje, een bijpassend kaart er bij gezocht afgewerkt met wat gouden details en tekst en voila de kaart is klaar..


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6
  • 100.175 3D-Blok piramidekaarten of HJ5201 knipvel
  • Stickervellen hoekjes en tekst

 
Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. een leuke kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Patricia. Leuk met het 3D plaatje en voor je het weet zijn de gouden details weer helemaal 'in' .
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen