Pagina's

donderdag 14 mei 2020

Fijne kerst

Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaart.


Dit leuke model zag ik voorbijkomen in een "Live" van Petra. Toen ik ermee bezig was, dacht ik ineens, dit model heb ik wel eens meer gemaakt. Het enig verschil is dat dit nu een schuin model is geworden. De stempel heb ik ingekleurd met Zig CCRB. De sneeuwvlokken heb ik gestempeld met stazoninkt op het mica.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 13 x 13 cm
  • Mica
  • Designpapier PPWW91 "Woodland winter"
  • Craftable CR1337 "Tiny's Trees Birch"
  • Collectable COL1443 "Karin's Bird, Hearts & Tag"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen" 
  • Clear stamps HT1611 "Border snow"
  • Clear stamps SF186 "Elchi"
  • Twine

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Patricia! Grappig model met dat rendier dat om het hoekje kijkt!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, kiekeboe...Een leuke kerstkaart met een grappig "verstopt" rendier.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk model kaart, je hert is zo leuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje en wat een leuk idee om hem zo te doen! Gezellig dat je nog meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen