Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Hoera

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Deze kaart is voor mijn vader. De laatste jaren maakte ik steeds een kaart met golf als thema, maar aangezien hij vroeger ook gevoetbald heeft, vond ik dat wel eens een leuk thema om mee aan de slag te gaan. Aangezien er op het moment geen feestje in de tuin gegeven mag worden, heb ik er maar een feestje op de kaart van gemaakt op. Het plaatje van de vrolijke olifanten is nog een "gouwe ouwe" uit mijn kaartenmaakvoorraad.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 13 x 13 cm
  • Designpapier kerstpapier blok
  • Craftable CR1361 "Stitched clouds"
  • Craftable CR1355 "Gras'
  • Craftable CR1210 "Boeket"
  • Clear stamps PL4857 "Project NL - Verjaardag"
  • Plaksteentjes


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten