Pagina's

donderdag 28 mei 2020

Sfeervolle kerstdagen

Vandaag is het weer eens tijd voor een kerstkaart, het is tenslotte donderdag.


Toen ik van de week de challenge "Eten" bij MD zag, moest ik meteen aan het 3D-knipvel met Snoesjes denken, dat ik nog had liggen. Maar toen dacht ik, wat voor een kaart ga ik daarmee maken, want mijn inspiratie was een beetje we. Ik had onlangs wel een leuk filmpje van Petra gezien, waarin ze een aantal modellen voor een kerstkaart liet zien met labels erop. Een van die modellen vond ik wel leuk om te liften en eigenlijk was het kaart zo klaar met Snoesje in de hoofdrol, die een kersttaart heeft gebakken.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier PK9113 "Classic Christmas"
  • Kraftcadeaupapier
  • Knipvel 3DHM0044 "Snoesjes"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen" 
  • Craftable CR1352 "Labels:
  • Craftable CR1361 "Stitched waves"
  • Collectable COL1315 "Eline's tab with tekst GB"
  • Collectable COL1443 Karin's Bird, Hearts & Tag" (re-inforcer)
  • Diverse touw
  • Houten sterren

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, Patricia! Vrolijk Snoesje met haar taart!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke kaart, heel mooi met dat label en een schattig Snoesje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs tof kerstkaartje heb je gemaakt Patricia!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    MD DT challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het gezellige snoesje.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Patricia! Blijven leuk de snoesjes..ik heb er ook altijd nog in mijn map zitten!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig kerstkaartje heb je gemaakt Patricia,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is eenprachtige kaart geworden Patricia. Leuk met snoesje en de tekstop hetblabel is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Patricia, wat zal Snoesje smullen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leukertje geworden.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "eten"...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met het Snoesje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen