Pagina's

donderdag 7 mei 2020

Wonderful Christmas

Donderdag kerstkaartendag.


Voor de verandering weer eens een kerstkaart gemaakt. Vergeleken met andere jaren loop ik wel een beetje achter met het maken van kerstkaart, maar gelukkig heb ik er nog wat over van vorig jaar. Toen ik de challenge "Koekjes en gebak " zag bij 52WTC, moest ik meteen aan dit plaatje denken, wat ik al heel lang heb liggen om eens te gebruiken. Net als het designpapier trouwens. Het is een kant en klaar 3D plaatje, een leuk designpapiertje erbij gezocht, bijhorende tekst en klaar was het kaartje.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 13 x13 cm
  • Cardstock rood
  • Designpapier
  • 3D Forever Friends plaatje + tekst

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kerstkaartje met een super leuk plaatje erop Patricia...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Patricia! Schattig plaatje, leuk dat het nu goed van pas kwam.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, zo schattig, die beer met een taart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen