Pagina's

zondag 11 april 2021

Believe in the magic of Christmas

Dit keer laat ik een dubbel pagina uit mijn (kerst) art journal zien.


Een tijdje terug zag ik hele leuke video's op YouTube voorbij komen van Vicky. Zij laat hierin leuke pagina's zien voor in je art journal en die spraken mij wel aan, mede door het gebruik van de materialen en haar manier van werken. Ze maakt ook hele leuk kerstpagina's en dat bracht mij op het idee om deze dubbele pagina te maken. Ik had nl nog een heel leuk servet liggen, waar ik al heel lang wat mee wilde doen. 

Het focuspunt is de kerstman uit het servet geworden. Die heb ik opgeplakt met mod podge. De achtergrond heb ik bewerkt met acrylaatverf en een babydoekje. Vervolgens een mask stencil gebruikt met een babydoekje, dan haal weer wat weg van de achtergrond. Ook met een mask stencil, blending tool en distress ink (pine needles) wat kerstboompjes op de achtergrond verwerkt. Wat spetters gemaakt met gesso en vervolgens nog een leuk quote op de pagina gemaakt.  


Gebruikte materialen:
  • Art Journal 18x17cm, pagina's 15x15cm
  • Acrylaatverf "Greenforest"
  • Mask stencil THMS066
  • Mask stencil THMS096
  • 1741 Planner Essenstials 23 "Retro Alphabet Trio"
  • TH93192 Word Stickers "Big Chat"
  • Gesso
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten