Pagina's

vrijdag 16 april 2021

Music on

Vandaag laat ik een verjaardagskaart/mannenkaart zien.


Aangezien de jarige graag naar Jazz muziek luister, ben ik met dat thema aan de slag gegaan. Ik had onlangs de leuke muzieknoten stempel gekocht en daar wilde ik zeker mee aan de slag gaan. Voor wat meer inspiratie ben ik op zoek gegaan op Pinterest en kwam leuke platenspeler kaarten tegen.


Eén model sprak me wel aan en de basis hiervan is een Inside shadow box. Zie onderaan dit blogbericht de links naar de video's van de platenspeler en de inside shadow box.


De grammofoonplaat kan draaien door de splitpen, net als de arm. Verder heb ik er een pocket in gemaakt waar de verjaardagwens uit geschoven kan worden. 


Ik had deze alleen aan de rechterkant er uit willen laten komen, maar helaas door een klein denkfoutje is de opening van de pocket aan de linkerkant terecht gekomen.






Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit, zwart
  • Spiegelpapier goud
  • Craftable CR1391 "Basic: Ticket"
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts cirkel"
  • Craftable CR1375 "Basic: Distress square"
  • Clear stamps 130501/1823 "Handletter-Hoera van harte"
  • Clear stamps KJ1701 "Joepie Geniet"
  • Clear stamps CLBP104 "104 'Sun raus straight"
  • Clear stamps PP1403 "Let's Party"
  • Cling rubber stamps "HUR68884 "Piona Recital"
  • CS1028 "Banners by Marleen" 
  • Plaatje "Jazz trio" van het internet
  • Diverse cirkel stansen en ponsen
  • Splitpennen

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten