Pagina's

zaterdag 3 april 2021

Vrolijk Pasen

Vandaag laat ik een vrolijke paaskaart zien.


Voor deze slim line kaart ben ik lekker aan de slag gegaan met distress ink. De achtergrond is gemaakt m.b.v. een mask stencil en de kleur Salty ocean. Het gras is geblend met Moved Lawn en de bomen met Vintage Photo. De stempels heb ik ingekleurd met mijn ZIG markers. Voor een van de kuikentjes heb ik de spiegeltechniek gebruikt. Verder heb ik her en der wat paaseitjes verstopt.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit  21 x 9.8 cm (=A4-10cm)
  • Craftable CR1337 "Tiny's Trees Birch"
  • Craftable LR0360 "Tiny's grass"
  • Craftable CR1399 "Eggs"
  • Creatable LR0261 "Topirary and butterfly" (vlinder)
  • Mask stencil "PS8024 "Clouds & Sunburst"
  • Clear stamps KJ1705 "Vrolijk Pasen"

  
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten