Pagina's

zondag 4 april 2021

Vrolijk Pasen

Vrolijk Pasen allemaal!



Vandaag laat ik wederom een vrolijke paaskaart zien. Deze kaart maakte ik tegelijk met de kaart die ik gisteren heb laten zien. Ik heb als basis dezelfde materialen gebruikt, alleen is het een ander model kaart geworden.


Dit leuke model zag ik bij een live-uitzending van Petra en kan je hier vinden. Haar voorbeeld was een kerstkaart, maar ik dacht ik maak er een leuke kaart van voor Pasen. De kaart kan helemaal plat gevouwen worden en past dan in een vierkante envelop (14x14cm).



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit 13 x 27 cm
  • Creatable LR0205 "Fence"
  • Craftable CR1355 "Grass"
  • Craftable CR1399 "Eggs"
  • Stencil 1099 "Basket"
  • Mask stencil PS8024 "Clouds & Sunburst"
  • Clear stamp KJ1705 "Vrolijk Pasen"

 
Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Wat een suoer vrolijke paas creatie. Leuk model en erg leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen