Pagina's

zondag 26 juni 2022

Hoera een jongen

Vandaag laat ik een babykaart zien.


Deze triple-step-card heb ik gemaakt voor de zoon van een vriendin. Hij is de trotse vader geworden van een zoon. 


De kleuren voor deze kaart heb ik gebaseerd op het geboortekaartje dat ik kreeg (leek op een pakje beschuit met muisjes). 
 

Verder heb ik er een beetje een stoer kaartje van geprobeerd te maken en gebruitk egmaak tvan houten figuurtjes.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • Knipvel AK0019 "Baby's"
  • Craftable CR1226 "Ster"
  • Creatable LR0305 "Feet"
  • Collectable COL1443 "Karin's bird, hearts & tag"
  • Clear stamps EC0138 "Eline's Words"
  • Clear stamps HT1601 "Piepkuikens"
  • Veiligheidspeldje
  • Houten figuurtjes 
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten