Pagina's

vrijdag 24 juni 2022

Proost!

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb voor de trouwdag van mijn ouders.


De achtergrond heb ik geblend met distress oxide "saltwater taffy". Vervolgens ben ik met dezelfde kleur oxide diverse maten hartjes gaan stempelen. Na het drogen de volgende laag met hartjes gemaak met witte stempel inkt, het zogenoemde bokeh effect. Vervolgens 2 champagne galzen erop verwerkt met bubbels. Dit keer heb ik de tekst er zelf op geschreven met een gouden pigment ink pen. 

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm
  • Clear stamps CS1093 "Colorfull Silhouettes - Basic Hearts"
  • Creatable LR0237 "Champagne glas"
  • Parelhartjes 
  
 De harten stempels (tezamen met een vlinderstempel) had ik een tijdje terug gewonnen bij een challenge (#292) van MD. 



Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten