Pagina's

maandag 27 juni 2022

Hoera een kleinkind

Vandaag alweer een babykaartje om te laten zien. Het zijn er zelfs 2 geworden.


Dit zijn de kaartjes geworden voor de oma en overgrootoma. Vond het wel leuk om ook voor hen een kaartje te maken. Dit kaartmodel kwam ik tegen op Pinterest toen ik wat inspiratie zocht. De basis is een vierkant van 14.5x14.5 cm die ik schuin doormidden heb gevouwen, zodat er een driehoek ontstaat.


De slinger met "hoera" heb ik gemaakt van een bannerstans. Het stempeltje is er eentje van Don & Daisy. Die heb ik ingekleurd met een zigmarker. 

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • Clear stamps HT1601 "Piepkuikens"
  • Clear stamps DDS3301 "Don & Daisy baby"
  • DF3454 "Karin Joan's Letter Board"(letters)
  • Bakers twine blauw/wit

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten