Pagina's

woensdag 1 juni 2022

Jippieeeeeeeh!

Vandaag weer eens een kerstkaart om te laten zien.


Eindelijk had ik weer eens een beetje inspiratie voor een kerstkaart. Het weer zat ook aardig mee om in de stemming te komen, want het was aardig koud voor de tijd van het jaar de afgelopen dagen.
 

Op het challenge blog van MD vragen ze dit keer om een kaart met meerdere vouwen. Vorig jaar  had ik een leuke (geen zelfgemaakte) kaart met de kerst gekregen, waarvan ik dacht, zoiets kan ik ook best zelf maken en zie hier het resultaat.
 

Ik heb een blauwe A6 kaart als basis gebruikt en deze heb ik gespetterd met witte acrylverf. Daaraan heb ik een stuk wit kaartkarton geplakt die ik op een aantal plaatsen heb gevouwen. Vervolgens heb ik het witte kaartkarton bewerkt met distress ink. Het is een leukwinters tafereeltje geworden met een rood deurtje in de iglo en een pinguin die aan het ijsschot-surfen is. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van als je er naar kijkt? Jippieeeeh!



Zelfs de achterkant van de kaart is bewerkt met spetters en een kerstwens erop.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 10x15cm blauw
  • Kaartkarton wit, zwart, geel groen
  • Glitterpapier wit
  • Designpapier PK 9113 "Classic Christmas"
  • Collectable COL1416 "Eline's Pinguin family"
  • Collectable COL1417 "Eline's Igloo & mountains"
  • Collectable COL1415 "Eline's Sleigh & floe
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa" (muts)
  • Collectable COL1502 "Eline's Artic Bear" (pompoen)
  • Collectable COL1340 "Eline's Santa sleigh"
  • Creatable LR0174 "Kerstboom"
  • Creatable LR0261 "Topirary and butterfly" (bloempot
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Clear stamps HT1611 "Border snow"
  • Plakparels 
  • Glitterstenen

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
 
Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Patricia
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart met die leuke pinguïns.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk winters tafereeltje Patricia,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met leuke details.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen