Pagina's

zaterdag 7 april 2012

2-in-1

Omdat ik voor iemand een beterschapskaart wilde maken en het ook nog pasen is, heb ik 2 kaarten in 1 gemaakt.
Because I wanted to make a get well card for someone and it's even Easter, I have created 2 cards in 1.


Voorkant / front
 Voor de voorkant van de kaart (pasen) heb ik paars papier gebruikt, designpapier van Forever Friends, Spring-time FFS1602204, een FF plaatje van een kalender, lint en de knopen zijn van de Creatables LR0188.

For the front of the card (Easter), I used purple paper, design paper of Forever Friends, Spring-time FFS1602204, a FF picture of a calendar, ribbon and buttons are the Creatables LR0188.
 

Achterkant / back

Voor de achterkant van de kaart (beterschap) heb ik ook paars papier gebruikt, het designpapier is van een papierblokje van de Boekenvoordeel, verder heb ik lint gebruikt en de knopen zijn van de Creatables LR0188. Boofle is een gratis stempel van het tijdschrift Creativity. Ik heb hem ingekleurd met aqaurelpotloden.

For the back of the card (get well), I also used purple paper, design paper is a paper cube of the Boekenvoordeel, farther I used ribbon and buttons are the Creatables LR0188. Boofle is a free stamp of the magazine Creativity. I colored it with watercolor pencils.

de schets /the sketch


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de schets van de Fortnightly challenge op het Forever Friends challengeblog.

For this card I used the sketch of the Fortnightly challenge on the Forever Friends challenge blog.




Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges / With this card I want to join the following challenges:

Knutselgroetjes,




4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! fijne paasdagen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk idee zeg! Zo 2 in 1.
    Je hebt lieve stempeltjes gebruikt en het past ook goed bij elkaar met de kleuren, top hoor!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart. Goed idee hoor zo 2 in 1. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie heb je gemaakt. Bijzonder zo 2 in 1. :-)
    Leuk dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen