Pagina's

zaterdag 28 april 2012

Paarse olifant

De olifant heb ik gemaakt aan de hand van de beschrijving die ik tegenkwam op Jolanda's Crea-blog. Aangezien een vriendin van mij gek is op olifanten, heb ik deze paarse olifant gemaakt als kadootje voor haar verjaardag.


Je hebt hiervoor nodig:
  • 1 handdoek
  • 1 gastendoekje
  • 2 washandjes
  • haarelastiekje
  • spelden
  • stukje ijzerdraad voor de slurf
  • evt. karton voor in de oren
  • wiebeloogjes

Het is een geslaagd kadootje geworden.

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog. Elke dag wordt deze olifant het meest bekeken op mijn blog, maar bijna niemand neemt de moeite om te reageren, of om het resultaat te laten zien.. . . .maar jij wel!!! Je olifant is mooi geworden. Groeten Van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke olifant.Ook leuk als een kadootje wanneer je op kraamvisite gaat
    Groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen