Pagina's

donderdag 26 april 2012

Geknutsel met hout

Afgelopen weekend ben ik eens aan de slag gegaan met hout. Ik was het nl. zat om steeds het foam-padje te vervangen van mijn blending tool als ik een ander kleurtje Distress Ink wilde gebruiken (ook al heb ik tot nu toe maar 2 kleurtjes hihi ). Dus toen ik nog eens goed naar mijn orginele blending tool keek, dacht ik, is het niet mogelijk om er zelf eentje te maken? Na wat ideetjes te hebben opgedaan op het internet (o.a. YouTube), is dit het resultaat geworden.




Alle benodigheden zoals hout, kastknoppen en klittenband had ik al in huis (handig als je zelf af en toe wat in huis klust).
Verder ben ik nog bezig om een wijnkistje om te toveren tot een kastje voor mijn lintrolletjes. Zodra het kastje af is zal ik het ook op mijn blog plaatsen.

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten