Pagina's

woensdag 18 april 2012

Vroem!!!

Op het blog van het Kreja 'Teja' Team is challenge no.8: Maak een easelkaart, niks meer en niks minder!
Deze auto-easelkaart had ik nog op mijn to-do lijstje staan, dus dat kwam mooi uit en heb deze kaart gemaakt voor de uitdaging van Kreja 'Teja'.



Het patroon kwam ik tegen op het blog van EKEF. Samen met het Disney pyramide-knipvel van Studiolight vond ik dat wel een leuke combinatie. Verder heb ik Marjoleine-scrapvel "Medemblik" gebruikt. De kaart is van wit karton, voor de auto heb ik rood kaartkarton gebruikt, de lampen zijn knopen, voorzien van strass-steentjes, de randen van de auto heb ik bewerkt met Distress ink-Stormy Sky.





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk en aparte kaart is dit. Helemaal geweldig. Van mij mag je de winnaar zijn!
    Groetjes Yvonne Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia , ik vind hem super !! Wat een originele en vrolijke easelkaart. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Patricia! Wat een orgineel modelletje is dit zeg.
    Bedankt voor het mee doen aan de challenge van het Krea Teja Team blog!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Patricia,

    Wat een geweldig leuke kaart. Zelf doe ik ook mee aan de challange van kreja tea. Ik heb me net aangemeld als volger op je blog. ik zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen en e.v.t. ook volger van mijn blog wordt.

    groetje knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha grappig! dit heb ik nog nooit gezien. heel orgineel!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen