Pagina's

zondag 1 april 2012

Meeuwen op het strand

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reactie's die ik ontvangen heb bij mijn creatie's.

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een kaart die ik heb gezien tijdens een demonstratie in januari van Anja Zom bij Hobbyvoordelig.
Ik kreeg toen het idee om deze kaart te maken voor de verjaardag van een vriendin, die gek is op het strand.


De basis is een witte A6 kaart. Het wolkjespapier had ik nog op voorraad. Het zand is een scrapvel van Karen-Marie Klip & Papir A/S en heb ik gescheurd.  Voor de meeuwen en vogelhuisjes heb ik de Creatables LR0204, LR0205, LR0206 gebruikt. De palen waar de vogelhuisjes op staan, zijn houten roerstokjes. De geëmbosste gedeeltes van de meeuwen en vogelhuisjes heb ik ingekleurd met aquarel kleurpotloden en het visnet is gemaakt van verbandgaas.

Nu maar hopen dat ze het een leuke kaart vindt, als het goed is heeft ze hem inmiddels ontvangen.

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten