Pagina's

dinsdag 16 juni 2020

Just married

Vandaag laat ik een kaart zien voor mijn ouders, die zijn binnenkort alweer 54 jaar getrouwd.


Het model van deze kaart zag ik onlangs voorbij komen in een Live-workshop van Janet Blauw en de uitleg en filmpje kan je hier vinden.Toen ik dat model zag, dacht ik meteen, in combinatie met de challenge (cijfers en letters) van MD, dit wordt een kaart voor de trouwdag mijn ouders. Het is zo'n leuk model en hoewel hij niet zo groot is als hij opgevouwen is (10,5x10.5cm), kan ik er toch aardig wat op kwijt. Het is een vouw/spring/easel kaart.



Ik wilde er een leuke, vrolijke kaart van maken, dus ben ik "los"gegaan met een heleboel stansen. 

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PK9105 "Belle Fleur"
  • Glitterpapier CA3124 "Groen"
  • Knipvel DDK3215 "Let's party"
  • Craftable CR1248 "Circle & flower stitch"
  • Craftable CR1417 "Punch die: ABC"
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts (cirkel)"
  • Creatable LR0237 "Champagne glas"
  • Creatable LR0504 "Champagne"
  • PL6501 "ATC/Pocket letter stencil"
  • Creatable LR150 "Bostak"
  • Collectable COL1389 "Banners XL"
  • Collectable COL1418 "Elegant numbers"
  • Collectable COL1443 "Karins Bird, hearts & tag"
  • Clear stamps CS0999 "Wedding sentiments"
  • Organza lint
  • Touw


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje voor de huwelijksverjaardag van je ouders Patricia...heel leuk modelletje ook...en nog gefeliciteerd daarmee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je ouders Patricia, het kaartje dat je voor hun gemaakt hebt is prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs mooi geworden...Gefeliciteerd.
    Gezellig dat je mee doen aan onze challenge "cijfers en letters".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat leuk Patricia en wat een tijd geleden zijn je ouders getrouwd. Gefeliciteerd.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je voor je ouders gemaakt Patricia!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een mooie kaart geworden! Leuk model en formaat.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart voor je ouders. Wat leuk dat je zoveel materialen hebt gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke model Patricia, die champagnefles lijkt wel echt
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen